Nieuwsbrief juli 2015

• 15 juli 2015

Hallo allemaal,

Jaarvergadering 23 juni:

Een groot aantal speelsters moet een nieuwe foto inleveren voor het spelerspasje, vergeet dit niet!

Speelsters die hun rokje willen omruilen voor een andere maat kunnen dit doen bij Helene Houtappels.

Op deze vergadering is het bestuur aangevuld met Helma van Gerven. Helma is een speelster van het midweekteam en gaat ook Anoek van Limpt vervangen als scheidsrechtercoördinator. Wij heten Helma van harte welkom en wensen haar veel succes.

Wij zoeken nog iemand die tegen een vergoeding onze kleedlokalen wil poetsen tijdens het veldseizoen. Dit kost ongeveer 2 uur per week. Inlichtingen bij Monique Adriaans of via Eurogirls.westerhoven@knkv.nl

Er kan een dvd besteld worden met film en foto’s van het 50-jarig jubileum voor 10 euro per stuk via ons emailadres.

Er waren 3 jubilarissen: Anke Kremer 25 jaar lid en Evi Kock en Laura Huybers 12 ½ jaar lid. Zij ontvangen een cadeaubon van het bestuur voor hun inzet al die jaren.

Acties:

Wij bedanken alle mensen die op onze club gestemd hebben met de Raboclubkascampagne. Voor het korfbalkamp werden er crêpes en wafels verkocht op de voorjaarsmarkt en zijn de bekende korfbalkoekjes weer verkocht. In september gaan we weer loten verkopen voor de Grote Clubactie, de opbrengst hiervan komt voor een deel rechtstreeks terecht bij de teams zelf.

Scheidsrechtersopleiding:

Het KNKV gaat in september starten met de theorie-opleiding via e-learning. Deze kan dan op ieder moment op verschillende niveaus gevolgd worden. We hopen ook te gaan starten met het opleiden voor het praktijkdiploma voor scheidsrechters.

Spelregelwijziging:

In het nieuwe korfbalseizoen moet er bij een vrije worp weer gewacht worden op het fluitsignaal van de scheidsrechter. Dit o.a. om de tegenpartij tijd te geven weer in een goede positie te gaan staan.

Adres, email of telefoonnummer veranderd?

Geef het zsm. door aan het emailadres van het bestuur.

Oud papier ophalen 2015:

Jurgen Gehoel is onze nieuwe oud papier-coördinator. De ophalers voor de komende maanden ontvangen binnenkort de nieuwste versie van de indeling. We rekenen weer op ieders medewerking. Jurgen is te bereiken op jurgen.gehoel@hotmail.com en telefoonnummer 040-2013311.

Een bedankje voor al onze vrijwilligers van het afgelopen seizoen, speciaal de coaches en leidsters die elke week weer aanwezig waren bij hun team.

Alle jeugd en leiding weer een heel fijn korfbalkamp toegewenst met mooi weer en leuke activiteiten.

We wensen iedereen alvast een hele fijne vakantie en tot ziens in het nieuwe korfbalseizoen 2015/2016.

Agenda:

• Zaterdag 18 juli                                 ophalen oud papier door Euro-girls en de Koffieleuters
  • 19 t/m 24 juli                                     jeugdkorfbalkamp
  • ….. augustus                                      eerste trainingen
  • Zaterdag 5 sept                                 start veldcompetitie
  • Maandag 14 september                   clustervergadering korfbalclubs regio
  • Zaterdag 19 september                    ophalen oud papier door Euro-girls en fanfare Irene
  • Zaterdag 19 september                    start lotenverkoop grote Clubactie
  • Zaterdag 17 oktober                         ophalen oud papier door Euro-girls

@ ouders en leden : Is deze korfbalnieuwsbrief binnengekomen op je eigen emailadres?

Stuur deze dan a.u.b. even door naar het eigen emailadres van je ouders of kind!

Veel korfbalplezier!
Het bestuur:   Frida Verspeek, Helma van Gerven, Miriam Kuijpers en Monique Adriaans

Geen reacties voor "Nieuwsbrief juli 2015"

Iets te zeggen?