Ledeninformatie

Lidmaatschap

Lijkt het jou leuk om te komen korfballen? Iedereen die interesse heeft om te gaan korfballen kan gratis en vrijblijvend 1 maand (4-5 x) mee komen trainen. Nieuwe leden kunnen zich aanmelden via de contactpagina. Bij opgave dient één pasfoto te worden ingeleverd samen met je naam, adres, geboortedatum, telefoonnummer en e-mailadres.

Opzeggen lidmaatschap

Opzegging dient schriftelijk of via e-mail te gebeuren bij Frida Verspeek of via de contactpagina. Opzegging dient plaats te vinden vóór 1 april. Na deze datum ben je ook het komende seizoen lid van de vereniging en dus contributie verschuldigd. Tussentijds afmelden is niet mogelijk. Er kan in ieder geval geen teruggave van de verschuldigde contributie voor het resterende seizoen plaatsvinden.

Adreswijzigingen

Adreswijzigingen of wijziging van het e-mailadres moeten schriftelijk of via e-mail doorgegeven worden aan Frida Verspeek of via de contactpagina.

Algemene ledenvergadering

De jaarvergadering vindt ieder jaar plaats medio mei. Hiervoor worden leden en ouders van jeugdleden te zijner tijd uitgenodigd. Op de jaarvergadering wordt het jaarverslag gepresenteerd en tevens wordt onder andere de contributie voor het komende seizoen vastgesteld.

Kleding

Het is verplicht om tijdens wedstrijden een rood rokje te dragen, een wit shirt, witte sokken en de juiste schoenen. Shirtjes worden per team geregeld. Voor het rokje betalen leden eenmalig 10 euro. Dit rokje blijft eigendom van de vereniging. Indien je rokje te klein is geworden kun je contact opnemen met Helene Houtappels en kan er voor een groter rokje gezorgd worden, zonder verdere kosten. Wij willen iedereen strikt aanbevelen om de rokjes niet heter dan 30°C te wassen.

Voor witte sokken moet je zelf zorgen, deze kun je kopen bij Perry Sport of Aktie Sport (merk: Lotto).

Graag een trainingspak meenemen naar de wedstrijden of alvast aandoen. Vaak zien we dat kinderen (die reserve zijn) in hun rokje langs de zijlijn staan. Hierdoor koelen de spieren af, waardoor bij aanvang van de wedstrijd eerder kans op een blessure is.

Voetbalschoenen zijn verplicht voor de buitencompetitie en gymschoenen (met zolen die niet afgeven) in de zaalcompetitie.

Shirtjes, rokjes en evt. trainingspakken en –tassen blijven eigendom van de vereniging en dienen te worden ingeleverd bij afmelding als spelend lid.

Cursussen / scholing

Leden die geïnteresseerd zijn in het volgen van cursussen (bijv. jeugdtrainster, scheidsrechter) kunnen informatie krijgen bij het bestuur. De cursuskosten kunnen gedeclareerd worden bij de vereniging als men van tevoren toestemming heeft gekregen van het bestuur om de cursus te volgen.