Kampioenschap A1

• 19 oktober 2015

Afgelopen zaterdag speelden de dames van onze A1 hun kampioenswedstrijd tegen Kraanvogels A1 in Soerendonk. Helaas miste het team, wegens omstandigheden, drie basisspeelsters voor deze wedstrijd tegen de nummer 2 van de ranglijst. Euro-Girls kwam al vrij snel op een 0 – 2 voorsprong, maar gingen uiteindelijk met een nipte voorsprong van 2 – 3 de rust in. Na de pauze werd de voorsprong gelukkig snel uitgebreid. Met een einduitslag van 2 – 7 zijn ze ongeslagen kampioen geworden van de veldcompetitie. Een knappe prestatie! Van harte gefeliciteerd dames!!

A1 kampioen

Bovenaan van links naar rechts: Laura Huybers, Brigitte van de Pas (trainster), Mirte van de Pas, Yvonne Kuijpers, Alma Puce en Gerrie Verdonschot (trainster A2)
Onderaan van links naar rechts: Lisanne Houtappels, Iris van Gerwen, Pleun van de Pas en invalsters Lieke Veraa en Femke Gehoel.

Geen reacties voor "Kampioenschap A1"

Iets te zeggen?

Tekst is goed