Nieuwsbrief november 2015

• 6 november 2015

Wijzigingen:

Elk huisadres heeft ons rode info-boekje weer ontvangen. Er zijn allerlei emailadressen veranderd. Kontroleer deze en pas ze aan in je eigen adressenbestand.

Nieuw lid:

Bij de pupillen D1 heten wij welkom Yisa Mae Bartholomeus.

Kampioenschap:

Op zaterdag 17 oktober werd junioren A1 ongeslagen kampioen in Soerendonk.  Zij versloegen directe concurrent Kraanvogels met 2-7.  Wij feliciteren alle speelsters en trainers met deze mooie prestatie.

Gevonden voorwerpen:

Het afgelopen veldseizoen zijn weer allerlei kledingstukken en toiletartikelen in ons kleedlokaal blijven liggen. Binnenkort zal hier een lijst van gepubliceerd worden en krijgen jullie nog even tijd om te reageren. Hierna worden alle resterende spullen weggegooid of weggegeven.

Scheidsrechtersopleiding:

Onze korfbalbond KNKV wil dat iedereen die een wedstrijd fluit hiervoor diploma’s heeft, daarom verplichten wij al onze (oudere) leden deze cursussen te volgen. Het is fijn als je de spelregels goed kent, niet alleen als scheidsrechter maar ook als speelster.

De theoriecursus is veranderd in een digitale cursus die iedereen thuis kan volgen. Je doet dit op de uren die  je het beste uitkomen en in je eigen tempo. De speelsters die hiervoor in aanmerking komen, hebben hun inloggegevens al van onze scheidsrechtercommissie toegestuurd gekregen.

Onder degenen die vòòr 31 december hun diploma halen wordt een leuke cadeaubon verloot.

Kijk zelf ook eens op www.korfbalmasterz.nl

Voor degenen die vorig seizoen geslaagd zijn voor de theorie, is de volgende stap de praktijkopleiding.

Tijdens de wedstrijden die je toch al moet fluiten word je begeleid door iemand van onze club, daarna moet je een keer een wedstrijd fluiten onder het oog van een officiële KNKV-examinator. Doe je dit goed, dan ontvang je het diploma ‘verenigingsscheidsrechter’ of ‘jeugdscheidsrechter’. Ook hier hopen we binnenkort mee te starten.

Trainingstijden zaal:

Vanaf 2 november t/m 17 maart wordt er op maandag en donderdag in de sporthal getraind.

Oud papier ophalen 2016:

Ook in 2016 haalt onze club weer oud papier op. Elk spelend lid wordt hiervoor ingedeeld op toerbeurt. Onze oud papier-coördinator Jurgen Gehoel komt binnenkort met de nieuwe indeling.

Iedereen die in 2016 ingedeeld is, heeft nog nooit papier opgehaald of de afgelopen 2 jaar niet meer.

Voor 16 januari zijn ingedeeld: Monique Adriaans, Gerrie Verdonschot-Schellens, Jojanneke van de Mierden en Brenda van de Wel.

Digitaal wedstrijdformulier en digitale spelerspasjes:

Het wedstrijdkorfbal werkt hier al mee, nu gaat dit ingevoerd worden voor ons midweekteam (per 1 december) en voor de juniorenteams (per 1 januari).

We wensen iedereen een fijne zaalcompetitie toe.

Agenda:

• zaterdag 7 november                        start zaalcompetitie
  • 22 december                                      pupillen D en E spel dag in Aalst
  • zaterdag 16 januari                          ophalen oud papier door Euro-Girls
  • 11 februari                                          Kangoeroeclub in Eindhoven
  • 7 maart                                               clustervergadering korfbalclubs in de regio
  • 12-13 maart                                       laatste zaalwedstrijden
  • 17 maart                                             laatste zaaltraining
  • 19 maart                                             Indoorsportspektakel en zaalfinale  in Eindhoven
  • maart                                                  Korfbalcliniq voor junioren gemeente Bergeijk
  • 16 april                                               ophalen oud papier door Euro-Girls

@ ouders en leden: Is deze korfbalnieuwsbrief binnengekomen op je eigen emailadres? Stuur deze dan a.u.b. even door naar het eigen emailadres van je ouders of kind!

Veel korfbalplezier!
Het bestuur:   Frida Verspeek, Helma van Gerven, Miriam Kuijpers en Monique Adriaans

Geen reacties voor "Nieuwsbrief november 2015"

Iets te zeggen?