Nieuwsbrief december 2014

• 21 februari 2015

Hallo allemaal,

In deze nieuwsbrief vinden jullie nieuwe informatie over onze korfbalvereniging.

50-jarig jubileum november
Op zaterdag 8 november heeft onze club het 50-jarig jubileum gevierd. Daar werd ook ons nieuwe logo gepresenteerd (met dank aan Peter Claes van Claes Design). In de MikMak en Eyckelbergh heeft een verslag gestaan van deze dag. Wij hopen dat iedereen het leuk gevonden heeft en bedanken iedereen die hieraan bijgedragen heeft, vooral onze eigen jubileumcommissie en de PR-commissie.

Dankzij de sponsors worden de midweek, A-B-C jeugd voorzien van trainingspakken, shirtjes en tassen. De coaches van Euro-Girls krijgen jassen. Binnenkort wordt er ook nog een nieuwe website gemaakt door We/Provide.

De leden die nog een mok of tasje tegoed hebben, kunnen dit melden bij Wilhelmien Rombouts.

De opnames die de Westerhovense filmclub gemaakt heeft zullen pas in maart 2015 te zien in het jaarjournaal van 2014. Het bestuur zoekt nog een gelegenheid om alle foto’s die gemaakt zijn aan de eigen leden te laten zien. Jullie horen hier nog van.

We bedanken de Westerhovense filmclub en fotoclub ‘de Verbeelding’ hartelijk voor het vastleggen van ons jubileum.

Wijzigingen
Wij heten Tara Kuijpers welkom bij pupillen D.

Ook al heb je zelf geen Facebook, je kunt alles van onze club toch volgen door het volgende op internet in te toetsen: www.facebook.com/kveurogirls

Heb jij nieuws waarvan je vindt dat dit op Facebook hoort, dan kun je dit doorgeven aan: kveurogirls@gmail.com of bij Laura Neutkens, Imke Scheerens of Miriam Kuijpers.

Acties
De trekking van de Grote Club is alweer voorbij. Alle kopers en verkopers bedankt voor hun steun aan onze club. Er zijn veel loten verkocht en een speciaal bedankje aan onze topverkopers  Demi van der Maat en Evianne Shamoun.

Opleidingen
Op 10 november zijn de volgende leden geslaagd voor de Basisopleiding B voor scheidsrechters: Wilma Boudewijns, Laura Neutkens, Sandra Neutkens en Alma Puce. Proficiat allemaal!

In het begin van 2015 gaan we starten met de opleiding voor de praktijk, onze scheidsrechterscommissie zal zorgen voor verdere informatie.

Oud papier ophalen 2015
In een aparte email hebben jullie kunnen lezen hoe we het ophalen van het oud papier gaan regelen in 2015. We rekenen op jullie medewerking hiervoor!

We wensen iedereen alvast  prettige feestdagen toe en een heel goed begin van 2015 met veel geluk en gezondheid voor iedereen.

Agenda:
Zaterdag 17 januari               ophalen oud papier door Euro-girls
Donderdag  19 maart            laatste zaaltraining
Woensdag 11 maart               laatste zaalwedstrijd
Zaterdag 18 april                    ophalen oud papier door Euro-girls
Zaterdag 18 juli                      ophalen oud papier door Euro-girls en de Koffieleuters
Zaterdag 19 september         ophalen oud papierdoor Euro-girls en fanfare Irene
Zaterdag 17 oktober              ophalen oud papier door Euro-girls

@ ouders en leden : Is deze korfbalnieuwsbrief binnengekomen op je eigen emailadres? Stuur deze dan a.u.b. even door naar het eigen emailadres van je ouders of kind!

Veel korfbalplezier! Het bestuur:   Frida Verspeek, Miriam Kuijpers en Monique Adriaans

Geen reacties voor "Nieuwsbrief december 2014"