Rabobank Clubkas Campagne 2015

• 21 februari 2015

Binnenkort gaat de Rabobank Clubkas Campagne weer van start. Net als vorig jaar zal een bedrag van € 200.000 worden verdeeld over verschillende verenigingen en stichtingen in de Kempen. Hoe meer stemmen er op onze vereniging worden uitgebracht, hoe meer geld onze vereniging krijgt.

Om te kunnen stemmen, moet je vóór 15 maart lid zijn van de Rabobank. Lid worden is erg gemakkelijk en er zijn geen kosten aan verbonden. Voor meer informatie en om jezelf op te geven, kun je terecht op de volgende site.

Klik hier om lid te worden van de Rabobank.

Je kunt natuurlijk ook andere mensen uit dezelfde regio vragen om lid te worden, zodat ook zij straks hun stem op onze vereniging uit kunnen brengen.

Mochten er verder nog vragen zijn dan kunnen jullie terecht bij Evi Kock of Imke Scheerens.

logo_rcc_2015

Geen reacties voor "Rabobank Clubkas Campagne 2015"