Stem op onze vereniging tijdens de Rabobank Clubkas Campagne!‏

• 13 april 2016

Vandaag start de stemperiode voor de Rabobank Clubkas Campagne. Ook onze vereniging doet weer mee! Wanneer je lid bent van Rabobank de Kempen kun je tot en met zaterdag 30 april stemmen op jouw favoriete verenigingen. We hopen dat onze vereniging zo veel mogelijk stemmen krijgt!

Vorig jaar hebben wij op basis van het aantal uitgebrachte stemmen een bedrag van ongeveer € 600 ontvangen van de Rabobank. We hopen ook dit jaar weer een mooi bedrag te mogen ontvangen.

Hoe werkt het?
Rabobank de Kempen verdeelt ook dit jaar weer € 220.000 over verenigingen en stichtingen in de Kempen. Dit bedrag wordt verdeeld op basis van uitgebrachte stemmen door leden van de Rabobank. Elke stem is dus geld waard! Elk lid van de Rabobank kan 5 stemmen uitbrengen, waarvan maximaal 2 stemmen op dezelfde vereniging. Wanneer je lid bent van de Rabobank heb je een inlogcode ontvangen waarmee je gemakkelijk online kunt stemmen.

Klik hier om direct je stem uit te brengen.

Ken je nog mensen die lid zijn van Rabobank de Kempen? Vraag dan vooral of zij ook een stem op onze vereniging uit willen brengen.

Geen reacties voor "Stem op onze vereniging tijdens de Rabobank Clubkas Campagne!‏ "

Iets te zeggen?

Tekst is goed